První závodní víkend sezóny TCR Europe se uskutečnil na známém slovenském okruhu – Slovakia Ringu. Tým Janík Motorsport se mohl poprvé porovnat se silnou evropskou špičkou a dále tak nasbírat cenné zkušenosti do dalších podniků. Ve volných trénincích a kvalifikaci dokázali jezdci týmu – Maťo Homola, Jáchym Galáš držet rychlé tempo a dosahovat na příčky v TOP10. Technické problémy s vozem Maťa Homoly bohužel nedovolily start do druhé kvalifikace a rozsáhly charakter těchto problémů nedovolil ani start v Race 1. Po nevydařeném prvním závodu se podařilo technické problémy odstranit a oba jezdci startovali v Race 2, ve kterém se Maťo Homola umístil na 12. místě a Jáchym Galáš obsadil 16. místo.
Pro oba jezdce byly tréninky velmi vydařené, kdy Maťo dosáhl na osmou příčku a Jáchym zaostával pouze o dvě umístění, což znamenalo desátý čas v rámci prvního tréninku. Na kvalitní výkon chtěli jezdci navázat i v kvalifikaci, ve které se podařilo udržet tempo slovenskému jezdci Maťovi, což mělo za výsledek desátý čas v rámci hodnocení první kvalifikace. Vše bylo připraveno na start druhé kvalifikace, která je určena pro 12 nejrychlejších jezdců, avšak technické problémy spjaté s řízením na voze Maťa Homoly nedovolily odstartovat do boje mezi dvanáct nejlepších jezdců. Jezdecké duo se tedy postavilo na startovní rošt v pořadí – 12.místo Maťo Homola, 14.místo Jáchym Galáš.
Celý tým intenzivně zapracoval na odstranění problému s řízením a vše nasvědčovalo tomu, že domácí jezdce Maťo Homola odstartuje do Race 1, avšak po prvních zahřívacích kolech před samotným závodem se technické problémy objevily znovu, což znamenalo neodstartování do závodu. Jediným zástupcem týmu Janík Motorsport v Race 1 byl mladý jezdec Jáchym Galáš, který po dramatických soubojích s ostatním jezdci dosáhl na 17.místo.
Ihned po skončení prvního závodu se začala analyzovat příčina technického problému s řízením vozu Maťa Homoly a díky usilovné práci týmu do pozdních nočních hodin se podařilo závodu eliminovat.
Maťo Homola odstartoval do Race 2 z dvanácté příčky a po výborném startu se v prvním kole probojoval na osmou příčku. Průběh závodu přerušil na jedno kolo safety car a poté Maťo pokračoval v boji o vyšší příčky. Vůz fungoval bezproblémově, bohužel ale nepříznivé BoP nedovolovalo dosahovat na dlouhých rovných úsecích stejné rychlosti jako měli soupeři. Maťo přišel o těžce vybojovaná umístění a nakonec závod dokončil na 12.místě.
Jáchym Galáš startoval do Race 2 ze čtrnácté pozice a snažil se využít nabité zkušenosti z prvního závodu, které pomohly skvělému startu, kdy se se přiblížil první desítce. Jeho sebevědomější výkon mu umožňoval se pohybovat okolo třináctého místa, ale těžké souboje s ostatními soupeři měly za výsledek konečné 16.místo.
Majitel týmu Janík Motorsport, Václav Janík uvedl: „Prestižní TCR Europe série potvrdila, že její úroveň je opravdu vysoká a každý tým je perfektně připraven. Náš tým byl odhodlán obstát v silné jezdecké konkurenci, bohužel ale svět motorsportu je někdy neúprosný, a ani píle a práce celého týmu nezabraní technické závadě. Do dalších bojů si s sebou bereme spoustu poznatků a zkušeností a věřím, že dosáhneme na vyšší příčky.“
Jezdec, Maťo Homola řekl: „Závodní víkend na domácím okruhu bohužel nevyšel podle mých představ. Technické problémy zabránily startu v Q2 a Race 1, což velmi ovlivnilo připravenost na Race 2. Ve druhém závodu se mi podařilo velmi dobře odstartovat a posunout se tak o čtyři příčky. Chyběla mi dostatečná rychlost na rovinkách, abych své umístěni mohl udržet nebo dokonce vylepšit. Pevně věřím, že se něco změní směrem k BoP – takto to na rychlých okruzích opravdu nepůjde.“
Jezdec, Jáchym Galáš dodal: „Úroveň TCR Europe je opravdu vysoká a závodit proti evropské jezdecké špičce není nic jednoduchého. Snažil jsem se bojovat o lepší umístění, abych se přiblížil první desítce, ale jezdci v této sérii nedarují nic zadarmo. Premiérový víkend v TCR Europe mi dodal spoustu jezdeckých zkušenosti a věřím, že všechno zúročím v dalším závodním víkendu a dosáhnu tak na vyšší umístění. „