Megatipovačka o sto milionů: Začala největší sázkařská soutěž v historii

Se začátkem fotbalové Chance Ligy spouští Chance největší klientskou soutěž, jakou kdy čeští sázející zažili. Soutěž s názvem Megatipovačka dává do hry sto milionů korun. Princip je jednoduchý, sázející tipují v deseti kapitolách přesné výsledky zápasů elitní české ligy v sezóně 2024/2025. Každý měsíc nejlepší tipující získá milion, na další odměny v soutěži dosáhne vždy padesát tisíc soutěžících.

Soutěž je určena pro registrované klienty Chance a českého i slovenského Tipsportu

Všech deset jednotlivých Megatipovaček má dvě až pět hracích kol, vždy podle toho, kolik kol Chance Ligy se v daném měsíci odehraje. V jednotlivých etapách se hraje o bank až 1 500 000 goldenů, tedy věrnostních bodů (1 golden = 1 koruna). Chance Liga s Megatipovačkou tedy dává sázkařům šanci stát se každý týden milionářem.

Účast v soutěži je zdarma, soutěžní stránku najde každý registrovaný klient po přihlášení na herní konto v záložce Soutěže. Hraje se výhradně na webu nebo v mobilní aplikaci, kde klient vidí aktuální pořadí všech soutěžících i výsledky minulých kol. Do Megatipovačky se mohou klienti zapojit kdykoliv během sezóny Chance Ligy 2024/2025. Detailní informace o soutěži jsou k dispozici zde.

Lavi znovu na scéně

Jakub Štáfek „Lavi“

Komunikace na klienty o aktuální červencové Megatipovačce už odstartovala. Vybízí sázkaře, aby změřili síly s fiktivním fotbalovým boh(ém)em „Lavim“, jenž je tváří Megatipovačky i pro reklamní kampaň. Julius „Lavi“ Lavický si úvodní červencovou tipovačku zahraje pod nickem JL10 spolu s ostatními sázejícími, ti tak mohou na webu či v aplikaci sledovat i jeho výsledky.

Jakub Štáfek, představitel filmového Julia Lavického, se ke spolupráci se Chancí vrací po šesti letech. Navazujeme tak na velký úspěch seriálu Vyšehrad, který v roce 2017 Chanci skvěle odpromoval.

TV spot od Brazílie po Vatikán

Výběrové řízení na titulárního partnera s nejvyšší fotbalovou soutěží skončilo později, než se čekalo. Kvůli tomu bylo na přípravu všeho související velmi málo času. Reklamní spot Chance ve spolupráci s kreativní agenturou Jinej Gang dokázala připravit za pouhých 14 dní od zadání. Za další dva týdny už došlo na natáčeni s produkční firmou Woobetz. To proběhlo celé ve studiu na Kladně, navíc během jediného dne, což se povedlo díky použití kombinace obrovské LED stěny s reálnými stavbami. Díky tomu filmaři za jediný den procestovali Anglii, Afriku, Arábii, Brazílii i Vatikán. Premiéru měl reklamní spot na eventu, kterým odstartoval Chance Ligu v pražském Cubexu ve čtvrtek 18. července.

Profil firmy Chance

Chance je třetí největší sázkovou společností v České republice. Své služby nabízí prostřednictvím internetu a ve více než stovce poboček rozmístěných jak ve velkých městech, tak i v lokálních střediscích.

Cílem Chance je nabízet zákazníkům neustále se zlepšující služby i zákaznicky orientovaný přístup. Vyvíjí nové a inovativní produkty, které klientům přinášejí víc radosti ze hry. Převažující část služeb zahrnuje kurzové sázení především na sport, ale i na další veřejné kulturní, společenské a speciální akce. Dalšími produkty nabízenými společností Chance je loterie Korunka či stírací losy.