Společnost TCL, jeden z hlavních hráčů v odvětví výroby a vývoje televizorů a oficiální globální sponzor Mezinárodní basketbalové federace (FIBA), odstartovala svoji kampaň v rámci probíhajícího Mistrovství světa basketbalistů FIBA 2019 v Číně, které se koná od 31. srpna do 15. září. Kampaň je součástí globálních aktivity značky TCL, kterými chce oslovit mladé lidi prostřednictvím vrcholných sportovních události.
Jako globální partner této prestižní sportovní události značka TCL získá prémiovou vizibilitu přímo na hřištích ve všech utkáních šampionátu, ve všech komunikačních kanálech (online, offline, mobile) a také na konci každého zápasu při vyhlašování nejlepšího hráče utkání “TCL Player of the Game„.
Pro posílení spojení s basketbalovými nadšenci značka TCL připravila ve všech osmi hostitelských městech v Číně fanouškovská zázemí – Basketbalové domy. Fanoušci si při návštěvě Basketbalového domu mohou zahrát basketbal ve virtuální realitě nebo na vysoce kvalitních televizorech TCL sledovat probíhající utkání a mohou tak získat ještě větší zážitek z návštěvy mistrovství světa.
Fanoušci na šampionátu mohou také projevit své nadšení pro basketbal na jednotlivých stadionech během přestávek v průběhu utkání na obřích obrazovkách s logem TCL.
„Jsme potěšení, že se můžeme podílet na hostitelství fanoušků po celém světě a oslavit společně s nimi největší svátek basketbalu,” říká Yuki Wei, viceprezidentka společnosti TCL, a dodává: „Společnost TCL má sport ve své DNA a prostřednictvím sportu aktivně inspiruje a spojuje zákazníky, zejména mladou generaci, po celém světě.”
Na probíhajícím Mistrovství světa v basketbale se představí 32 basketbalových týmů včetně domácí Číny a českého týmu.
Partnerstvím této sportovní události společnost TCL navazuje na nedávno odstartovanou marketingovou kampaň “Born a Legend”, ve které umožňuje komukoli na světě prezentovat videa zobrazující jejich úspěchy. Kdokoli, včetně basketbalových fanoušků, se může stát ve svém životě opravdovou legendou.
Společnost TCL (01070.HK) je rychle rostoucí firma v odvětví spotřební elektroniky a hlavní hráč na poli výroby a vývoje televizorů. Společnost byla založena v roce 1981 v Číně a své aktivity má nyní na více než 160 trzích po celém světě.