Automobilka Toyota coby hlavní partner Olympijských her v Tokiu chystá na nadcházející týdny širokou škálu aktivit. Stejně jako při minulé olympiádě využívá jak globální kreativu s názvem „Start Your Impossible“ s inspirativními příběhy sportovců i para sportovců, tak lokální kreativu, kde jsou hlavními hvězdami sportovci a ambasadoři Teamu Toyota. Se startem OH se také rozjíždí letní Olympijské festivaly, které organizuje Český olympijský výbor a které Toyota rovněž podporuje.
V rámci celosvětové kreativy Toyota připravila celkem tři spoty, které poběží v České televizi i na internetu. První představuje globální olympijské i paralympijské naděje z řad světových ambasadorů Toyoty, druhý s názvem One Breath poukazuje na roli automobilky ve snaze o čistší vzduch k dýchání, a třetí spot s para plavkyní a jejím neuvěřitelným životním osudem běžel například i letos během finále Super Bowlu.
Globální kreativa bude využita i v podobě bannerů a vybraném printu. Na českých stránkách Toyoty vznikla nově podsekce s nejzajímavějšími informacemi ohledně globálního olympijského partnerství. Další část kampaně se zaměřuje na nové technologie z dílny Toyoty. Zejména vodík, čištění vzduchu, autonomní vozidla, která se pohybují během her v Tokiu, nebo využívání robotů coby pomocníků člověka v každodenním životě.
Olympiáda ovládne všechny komunikační kanály Toyoty
„V rámci spolupráce s Českým olympijským výborem podporujeme Czech Team TV a vybrané pořady na tomto kanále, a to prostřednictvím spotů, sponzoringu, nebo product placementu. Olympijským tématům se věnujeme také v magazínu Toyota Life i jeho webové verzi, a pochopitelně také na sociálních sítích a v PR komunikaci,“ říká ředitel marketingu Toyota Česká republika Michal Velička.
Toyota dále připravila desetisekundové sponzoringové spoty, které poběží v rádiu a TV. Pro televizní verzi využila lokální obsah s Teamem Toyota. Jde o spot s kanoistou Martinem Fuksou, spot s beach volejbalistkami Bárou Hermannovou a Markétou Nausch Slukovou, spot s plavkyní Bárou Seemanovou a krátké video se zbrusu novou členkou Toyota týmu, oštěpařkou Nikolou Ogrodníkovou.
Toyota Skatepark s Maxem Habancem
„V rámci Olympijských festivalů v Praze a Brně jsme partnerem Toyota Skateparku. Jeho patronem je zároveň náš ambasador Max Habanec. Lidé tu můžou soutěžit v jízdě na skatu, budou se tu konat exhibice i závody,“ popisuje Michal Velička.
„Kreativní návštěvníci mohou navrhnout vlastní design skatu. Nejlepší čtyři návrhy půjdou do výroby. Ostatní mohou získat prkna v designu Maxe Habance, merchandising Toyoty a další zajímavé ceny. Soutěžit se bude v naší zóně i v závodech na Playstationu a na sociálních sítích,“ doplňuje Michal Velička.
Na Olympijských festivalech se objeví i ambasadoři Toyoty, se kterými se budou moci fanoušci potkat nebo od nich získat autogram. K dispozici bude zdarma také časopis Toyota Life. Toyota bude mít v rámci festivalů také vystavené vozy, návštěvníci si budou moci prohlédnout i ambasadorská auta Báry a Maki, Báry Seemanové a Nikoly Ogrodníkové. Na místě poběží i krátký spot se všemi ambasadory Teamu Toyota.